30 Temmuz 2009 Perşembe

Arsenal ve Arsene Wenger

Bergkamplı Henryli Piresli Vieralı o kadrodan "kadro gençleştirme operasyonlarıyla "(yanlış demiyorum ama sentezi destekleyen bir yapıda olması gerektiğini düşünüyorum haddim olmasada)

*Ashley Cole

*Kolo Toure

*Emmanuel Adebayor

Bu isimleri direk lig içindeki takımlara satttılar ki ilk 4 ün dışında kalmaları ve son yıllardaki kupasız yıllar Arsenalı 4 büyük takım olma ve şampiyon olan kupa kazanan takım olma kimliğinden uzaklaştırmakta...
Açıkcası bu sene Wengerin biraz olsun takımı güçlendireceğini iyi tercihler yaparak kadroyu deneyim açısından geliştireceğini düşünmüştüm ama şuana kadar bir hamle olmadığı gibi iki önemli oyuncularınıda Manchester City'e sattılar.Bu sene Arsenalin neler yapacağını çok merak ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder