28 Ekim 2010 Perşembe

Bursaspor-Fenerbahçe Maç Önü


Bu zorlu maç öncesi taraftar arasında haffitende Aykut Kocaman 4-2-4 oynattı olmadı niye yenemedik sesleride henüz dillerdeyken bu maça çıkılcak bu sefer hocanın elinde Lugano,Dia,Niang yok Lugano cezalı Dia ve Niang'ta sakat bildiğimiz gibi.
Nasıl bir kadro çıkacağı merak konusu Stoch sağda Santos solda diyen var ama sanmıyorum hem Santos Fenerıum açılışına katılacakmış ki genelde11 oynayatılacak oyunu gitmez bu tarz olaylara en azından bu zamana kadar hep öyle olmuştur.19 Yaşaltıdan dönen Okan Alkan ve Gökay İravul'da kadroda yer alan isimler ama kullanılacaklarını sanmıyorum Bursa sert oynuyacaktır ve bu oyuncuları da kaybedebiliriz içerdeki bir maç çok daha iyi olucak gibi özellikle Ziraat Türkiye Kupası rotasyonnuda süre alıcaklardır bu maç Galatasaray beraberliğinden sonra oldukça kritik bir maç görüntüsünde bir diğer görüş ise Mehmet Topuz - Emre Belezoğlu ikilisinin hafif kaldığı ortasaha için Alexsiz bir fazla ortasaha diyenler var ama ben bu maç oynuyacağını düşünüyorum Kaptan'ın
Aykut Hoca'ya güveniyorum ve kredisi oldukça çok bende biz Aragones'e 1 yıl dayandık oda bunu ve fazlasını hakediyor.
Şansımız yanımızda olsun,vurduğumuz gol olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder