12 Ocak 2013 Cumartesi

Real Madrid ve Transfer İhtiyacı


Geçen sezon gelen şampiyonluğun ardından yine yarışın içinde olmasını bekliyorduk Galacticos'un ama işler ne bizim ne de Mourinho'nun beklediği gibi gitti.Art arda gelen kötü sonuçlar ve ligden kopmak yetmezmiş gibi bir de Mourinho&Casillas krizi çıktı hiç ama hiç ihtiyaç olmayan bir anda birazda olsa çözülmüş gibi gözüksede hemen dinecek gibi görünmüyor.

Gelelim takım kadrosu ve kalitesine açıkcası 18'i geçtim 11'in dahi çok alt seviyede kaldığını düşünüyorum kiralık gelen Essien zaten şuan bu seviyenin oyuncusu değil aynı şekilde geldiğinden beri bir türlü takıma girmeyi başaramayan Modric'te sezonun hayal kırııklığı geçen sezon şampiyon kadroda yer alan Khedira,Arbeloa gibi oyuncularında Real Madrid seviyesinin çok altında olduğunu düşünüyorum Arbelola iyi bir rotasyon oyuncusu olur elbette ama Khedira için aynı düşünceleri paylaşmıyorum.Di maria yaşadığı sakatlıklar sonrası temposunu bulamayan formsuz bir diğer isim onunda rotasyonda önemli bir isim olabileceğini düşünüyorum.Higuain ise aslında bu takımda her zaman kadroyu zorlayabilir ama ayrılmak istediği konuşuluyor kısaca özetlersek şuan ki kadrodan Di Maria,Arbeloa,Varane,Callejon,Coentrao gibi isimlerin rotasyon oyuncusu olarak kaldığı ama 11'e direk katkı verecek isimlere ihtiyacı var Madrid'in kafamda takıma uygun olduğunu ve direk katkı vermesini beklediğim astronomik bedeller gerekse de bu isimleri takımda görmek istiyorum.


İlk olarak Cavani ile başlamak istiyorum net bir forvet müthiş istikrarlı kendini defalarca kanıtlamış büyük bir golcü direk katkı verecek Ronaldo'nun yükünü biraz olsun hafifletecek bir isim(tüm hesaplarım Ronaldo'nun kalması üzerine bu arada)


2.isim Gareth Bale Madrid'i ve Ronaldo'yu beğenen büyük bir oyuncu daha direk katkı verecek Barca ile olan yarışta müthiş bir koz Sol önde nefis işler yapan enfes bir atlet 

Bu iki oyuncu hariç Jesus Navas rotasyona büyük katkı olur , mutsuz De Rossi büyük işler yapabilir isimleri hepimiz çok iyi biliyoruz zaten ya da Bayern Munich'ten koparılabilse keşke birkaç isim imkansız gibi gözükse de,Milli Takımdan Silva gibi büyük bir ismim söküp alınsa mesela  takıımın kalbine sadece beyin fırtınası yapıyorum Madrid'in böyle bir değişime girmesini istiyorum umarım da gerçekleşir hepsi astronomik bedellere mal olabilir ama söz konusu Real Madrid ...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder