29 Haziran 2013 Cumartesi

Ersun Yanal,Fenerbahçe ve UEFA Cezası Üzerine



Aykut Kocaman' ın ani istifası sonrası herkesin aklında tek bir soru vardı Kim gelecek ? Yönetim önce Ersun Yanal ile görüşüp daha sonra da diğer alternatiflere yönelerek mesai harcadı, en azından bizim medyadan takip ettiğimiz bu yönde bir durum olduğunu gösteriyordu.UEFA'dan alınan Avrupa'dan men ve önceki süreç ile son 3 sezon olduğu gibi yine bir kaosla sezonu açtık ki Hocanın istifası daha yeni yeni unutulurken bir de bu iş çıktı başımıza, 

Öncelikle cezayla ilgili umarım tahkimden olumlu bir sonuç çıkar aksi takdirde 2 yıllık Avrupa'dan men büyük bir yara açacaktır, hem transfer piyasasında elini zayıflatacağı gibi hem de sadece elinde ligin kalması ve rakiplerinin ekonomik ve marka anlamında geride kalmak demek.Avrupa'da geçen mükemmel bir sezonun ardından 2 yıl gidememek olacak iş değil şahsen kendi adıma umutluyum öyle olmak istiyorum.

Gelelim Hocaya, ceza öncesi süreçte hoca istifa ettiği gibi inşallah Ersun Hoca gelir dedim, hücum futbolu üst düzey oyuncu database'ı ve kariyeriyle burada olmayı hakettiğini düşünüyordum,Alper Potuk transferi sonrası daha da istedim bu işin olmasını Arda Turan,Selçuk İnan,Alper Potuk gibi oyuncuların onun elinde dönüştüğü durum gerçekten umutlandırıcı ki üstüne titreyerek izlediğimiz Salih Uçan' ın potansiyeli ve puzzle'ı birleştirdiğimizde umutlu olmamak için bir sebep yok.Bu sene umarım Avrupa men cezasında en kötü indirim olur ki bu men olayı olmasaydı da lig çok önemliydi,rakibin senin yaşadığın kaos ortamlarında eline geçen fırsatı iyi değerlendirip 2 senedir lig şampiyonluğunu elde ediyor,ligi ve camiayı tanıyan yetenekli bir hoca bizim için avantaj olacaktır,tekrar tekrar söylüyorum umarım cezada en kötü indirim olur ve motivasyon ve özellikle yabancı transferi anlamında elimiz güçlü kalır,yabancı demişken yabancı sınırlaması konusuna hiç girmiyorum çünkü değişeceği konuşuluyor kesinleşsin onu da kaleme alırız ama mevcut durumda ki fikrim Joseph Yobo, Milos Krasic ve Cristian Baroni mutlaka gönderilmeli.

Güneşli günler istiyorum,umarım herşey istediğimiz gibi olur hakediyoruz bunu FENERBAHÇE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder