2 Ekim 2009 Cuma

Gökhan Töre ve Altyapı Kültürü Üzerine



Gökhan Töre TFFnin dergisi Tamsahaya röportaj vermiş.Flying Dutchman daha önce bununla ilgili bir yazı yazmıştı.Bende kendimce değinmek istiyorum .

Öncelikle çok keyifli bir röportaj olmuş.Buradan röportajın tamamına ulaşabilirsiniz. Gökhan ordaki yaşamından leverkusen altyapı kariyerine kadar birçok alanda konuşulmuş.Bir alınıtı yapmak istiyorum.
"Evimin hemen yanında Salomon Kalou oturuyor. Onunla dışarı çıkıp geziyoruz, bazen evde playstation oynuyoruz. Essien'le, Ferreira'yla, Joe Cole'la aram çok iyi. Hepsi yıldız oyuncular ama aynı zamanda çok da iyi insanlar. Genç oyuncularla ilişkilerinde, "Ben büyüğüm, sen küçüksün, haddini bil" gibi bir tavırları asla yok. Ben milli takımlardaki arkadaşlarımdan biliyorum; mesela antrenmanda bir bacakarası attıklarında, takımdaki ağabeyleri tarafından, "Kendini ne zannediyorsun, bizimle dalga mı geçiyorsun?" diye azarlanabiliyorlar. İngiltere'de oynadığım futbolcuların hepsi dünya çapında birer star ama hiçbiri bana böyle davranmıyor. Burada bir takım arkadaşınıza antrenmanda bacakarası attığınız zaman, "Aferin, süpersin, aynen devam et" diye teşvik ediyor. Bu çok güzel bir şey. Genç oyuncunun kendisine güven kazanmasını ve moral bulmasını sağlıyor."
Bu çok önemli bir nokta en başından itibaren sana güvenen yaptıklarını takdir eden insanların olması Cristiana Ronaldolu,Qaresmalı,Bosingwalı,Bruno Alvesli Portekizi Kemal Aslanlı,Servet Çetinli,Selçuk Şahinli,Fatih Sonkayalı kadromuzla yenerken ki buradan o takıma ulaşabilirsiniz. Belkide o yüzden onlar büyük aşama kaydederken bizim oyuncularımız gelişim sürecinde bir yerden sonra geriliyor bu soruyu sormalıyız kendimize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder