7 Eylül 2010 Salı

Belçika Maçına Doğru...


Belçika Maçı için artık saatleri sayıyoruz.Dün akşam Ntvsporda %100 Futbola konuk oldu sayın Guus Hiddink Milli Takım üzerine keyifli bir program oldu amaçlarını ve Türk fubolunun yapısı hakkında görüşlerini dinledik.Guus Hiddink'e dün Hıncal Uluç "paragöz" yakıştırması yapsada ben öyle görmüyorum.Bu adam zaten her türlü kazanır parayı dünyanın en iyilerinden bu kesin bizde başarısız olabilir mi olabilir ama bunda bütünüyle o suçlu olmuycaktır.
Guus Hiddink Avustralya,Güney Kore,Rusya'da devrimler yapmış PSV'yi getirdiği konum zaten aşikar müthiş bir kariyer çok büyük bir saygınlığı var ve bende çok büyük saygı duyuyorum kendisne.
Gelelim Türk Milli Takımı ve Türk Futbolu üzerine söylediklerine niçin Ömer Erdoğan vari oyuncuları kullandığını aynı kalitede 23 yaşında oyuncu varsa onu kullanırım dedi ve Milli Oyuncuların kendi takımlarında oynamamasını eleştirdi çokta haklı bu konuda mantalite eksikliği bariz bir yara bizde zaten 21 yaşındaki oyuncu benim için genç değildir 18 yaşındaki oyuncuya genç derim dedi Ümit Millileri izlemiş hepsi 21 yaşında ve bir oyuncu sadece süre alıyormuş takımında bunların üzerinde durması çok önemliydi umarım tamamen olması çok zor olsada belirli bir mantaliteyi aşılar ülke futboluna ayrıca altyapıda nasıl yetiştirildiği amaçları hedefleri olarak neler belirlendiği gibi birşey söyledi niçin bizim oyuncularımız üst seviye klublerde oynamıyor sorusu üzerine bizim oyuncularımızın hedefi Fenerbahçe Galatasaray efsanesi olmak benim şahsi düşüncem üst seviyede oynamak değil oysa ne büyük tecrübe olurdu milli takım için ama malasef mantalite farklı Hiddink bu konulara değindi ve çok haklı olduğunu düşünüyorum.
Gökhan Gönül gibi müthiş süratli,defansif açıdan çok iyi bir oyuncunun ortalarını görüyoruz acaba ekstra idman yapıyor mu yoksa Fenerbahçe'de bu halimle de oynarım nasıl olsa hedefim burda futbolu bırakmak mı diyor Ryan Giggs'in hala ekstra idman yaptığı söyleniyor daha da iyi olmak adına ...
Umarım belli taşlar yerinden oynar ülke futbolunda böyle kıymetli bir adamın elinde maça gelirsek kazanan taraf olmamız dileğiyle oyuncu tercihleri hakkında yazımı erteliyorum hala şu maçıda atlatalım önce..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder