3 Eylül 2010 Cuma

Rıdvan Dilmen Sadece iyi bir Taktisyendir Sadece...

Rıdvan Dilmen zamanında Fenerbahçe ve Türk Futbolu için çok önemli bir oyuncuydu bir üst kuşağım onu anlatırdı hep bana ben nasıl Alex,Okocha,Pierre diyorsam gel gelelim futbol üzerine yorumculuğuna çok saygı değer bir kişilik efendi bunlar su götürmez ama Dünya ve modernizasyon geçirmiş yeni futbol anlayışı hakkında bilgisinin olmadığını düşünüyorum Dünya futbolcu piyasasının zaten bilmiyor Güntekincim neydi İspanyanın sol beki şak diye indiriyor topu çok önde bir oyuncu değil neydi Güntekin Onay: Capdevilla hocam... Almanyanın o ortadaki Bayernde oynayan neydi Güntekin Onay : Schweinsteiger hocam.Messi,Xavi,Pique,İniesta 'yı ayrı tutuyorum onları biliyor.
Fenerbahçe ve Galatasaray oyuncuları sürekli salondaymış yav hocam fizik kalite diyorsun kondisyon diyorsun bunlar burda çalışmadan nasıl olucak mesela Lugano geç döndü Suarez oynadı diyosun ama araştırmıyorsun TSLnin 16 Mayıs Eredevisenin 02 Mayısta bittiğini ...
Son olarak toparlıyım kısacası ben Rıdvan Dilmen'in taktisyen ve sistem bilgisine asla lafım olamaz bu konularda çok iyi ama dünya futbolu hakkında yorum yapacaksa ya daha araştırmacı olmalı yada yorum yapmamalıdır diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder