4 Eylül 2010 Cumartesi

Cumhuriyet Kupası : Sivasspor - Fenerbahçe 0-3

Bu maçla ilgili umarım gençleri izleriz diye bir yazı yazmıştım.Aykut Kocaman ilk 11'de Hasan Erbey,Okan Alkan,Gökay İravul yer aldı ve ikinci yarı Recep Berk Elitez,İsmail Arslan,Erdal Kocaçimen süre aldılar.Bilica,Topuz,Cristian silkinmişlerdi besbelli kalede Serkan Kırıntılı güven verdi.
Recep Berk birde gol attı Gökay ve Hasan'ı çok beğendim 90 dakika oynadılar ve fizik olarakta düşmediler Okanı biçmekten top oynatmamaya çalıştılar oluyor değişiyor zihniyet ve takdir ediyorum.Teşekkürler Aykut Kocaman

1 yorum:

  1. Gökay özgüven kazandıkça daha da iyi olacağının sinyalini verdi.
    Son beş dakika oyuna giren sanırım 45 numaralı İsmail Arslan'da potansiyel olduğunu düşünüyorum. Beş dakikada nasıl bu yargıya vardığımı bilmiyorum ama nedense ben de böyle bir izlenim bıraktı.

    Velhasıl hepsi illa ilk 11'de başlayacak diye bir kaide yok. Ama başımız sıkışınca transfer yapmak yerine birazcık olsun alt yapıya bakmamız gerektiğini hatırlattılar.
    Aykut Hoca'ya helal olsun.

    YanıtlaSil